Satış Sözleşmesi

Bu Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”), Kosar.net.tr web sitesi üzerinden ürün veya hizmet satın alan müşteri (“Müşteri”) ile Kosar.net.tr (“Şirket”) arasında yapılmaktadır. Kosar.net.tr üzerinden alışveriş yaparak, aşağıdaki şartları kabul etmiş olursunuz.

Sözleşmenin Konusu

Bu Sözleşme, Müşteri’nin Şirket’e ait www.kosar.net.tr web sitesinden elektronik ortamda siparişini verdiği ürün veya hizmetlerin satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve yükümlülüklerini düzenler.

Taraflar

Şirket: Kosar.net.tr

Ofis Adresimiz: İnönü, Hoca Ahmet Yesevi Cd. No:31/A, 34203 Bağcılar/İstanbul

E-Posta: info@kosar.net.tr
teknik@kosar.net.tr

Çağrı Merkezi: 0212 634 86 47
0537 503 31 57

Müşteri: Müşteri’nin kosar.net.tr üzerinde belirttiği adres ve iletişim bilgileri kullanılacaktır.

Ürün ve Hizmet Bilgileri

Ürünlerin ve hizmetlerin temel özellikleri, kosar.net.tr internet sitesinde yer almaktadır. Şirket, ürünlerin ve hizmetlerin temel özelliklerini doğru ve eksiksiz şekilde sunmayı taahhüt eder.

Fiyatlandırma ve Ödeme

Ürünlerin ve hizmetlerin satış fiyatı, siparişin verildiği tarihte sitede belirtilen fiyatlar üzerinden hesaplanır.

Ödeme, kredi kartı, banka havalesi veya Şirket’in belirlediği diğer yöntemler ile yapılabilir.

Siparişin işleme alınabilmesi için ödemenin tam ve eksiksiz olarak gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

Teslimat

Teslimat, Müşteri’nin belirttiği teslimat adresine yapılır.

Teslimat süresi, ürünün stok durumuna ve teslimat adresinin bulunduğu bölgeye göre değişebilir.

Teslimat sırasında ürünün hasarlı veya eksik olması durumunda, Müşteri derhal Şirket ile iletişime geçmelidir.

Cayma Hakkı

Müşteri, 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

Cayma hakkının kullanılması için bu süre içinde Şirket’e yazılı olarak bildirimde bulunulması gerekmektedir.

Cayma hakkının kullanılması halinde, ürünün ambalajının açılmamış, kullanılmamış ve hasar görmemiş olması şarttır.

Garanti ve İade

Ürünlerin garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve üretici firmanın garanti şartlarına tabidir.

Garanti kapsamında olan ürünler için tamir, değiştirme veya iade işlemleri, üretici firmanın garanti koşullarına göre yapılır.

Gizlilik

Müşteri bilgileri, Gizlilik Politikası ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu çerçevesinde korunur ve işlenir.

Sorumluluk

Şirket, ürünlerin tesliminden sonra Müşteri’nin yanlış kullanımından kaynaklanan hasar ve zararlardan sorumlu değildir.

Şirket, mücbir sebepler nedeniyle ürünlerin teslimatında gecikmeler olabileceğini bildirir ve bu durumlarda sorumluluk kabul etmez.

Uyuşmazlıkların Çözümü

Bu Sözleşme’den doğan uyuşmazlıkların çözümünde İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.

Müşteri, Tüketici Hakem Heyetleri’ne başvurma hakkına sahiptir.

Yürürlük

Bu Sözleşme, Müşteri tarafından elektronik ortamda onaylandığı tarihte yürürlüğe girer.